Danak recesije i gustog rasporeda koncerata u Zagrebu, slabom posjetom platio je Lenny Kravitz koji se za ono neugodno otkazivanje koncerta na samu večer održavanja, prije nekih sedam godina, ipak pošteno iskupio uvjerljivim i svirački uigranim nastupom u Areni. Srećom, organizatori su “skratili” parter i spektakularnu “piramidalnu” pozornicu okrenuli prema zapadnoj tribini, pa je oko 5000 okupljenih uživalo u vrhunskoj produkciji, ugođaju nalik onome u rasprodanoj maloj dvorani Doma sportova i raspoloženom Lennyju u pratnji jakog sedmočlanog benda s nekadašnjom Bowiejevom basisticom Gail Ann Dorsey.
Pjesme s novog albuma “Black And White America” nisu pale u sjenu provjerenih hitova poput “Always On The Run”, “American Woman”, “Mr. Cab Driver”, “Stand By My Woman”, “Are You Gonna Go My Way” i drugih koji su podizali publiku na noge, a čini se i kako Lennyjeva rock’n’soul, funk i rhythm & blues retro-furka s “crno-bijelim” korijenima od Beatlesa i Stonesa do Jamesa Browna i Sly Stonea danas ima i više smisla negoli prije dvadesetak godina. Nije Lenny autorski posebno originalan, ali je vješt kompilator i hitmejker koji sjajno izgleda i zvuči kad se uhvati mikrofona i gitare.
Za uvod, nažalost tek pred nekih tisuću ljudi, pravi kovitlac sa svojim izvrsno raspoloženim bendom podignuo je također “vintage” soulu i rhythm & bluesu sklon pjevač Raphael Saadiq, čiji bi glas amenovao i Otis Redding.
Šteta što ovom “double-bill” nastupu danas atipičnih afroameričkih glazbenih zvijezda nije prisustvovalo više ljudi jer moglo se i uživo čuti i vidjeti zašto u crnačkoj glazbi gotovo ništa boljega nije izmišljeno od rhythm & bluesa 50-ih, soula 60-ih i funka 70-ih, na čije su slavne dane pjesmama podsjetili Kravitz i Saadiq.
Tekst: Jutarnji list / Aleksandar Dragaš / Izvor
Fotografije: Tomislav Kristo / CROPIX / Izvor
{gallery}albumi/arenazg171111:140:90:0{/gallery}