"Mislim da je promjena u modi izuzetno bitna, ne samo u vidu novih kreativnih smjernica već i cijelog koncepta, prezentacije kolekcija stoga sam vođen tom željom za promjenom novu sezonu odlučio rascjepkati na nekoliko manjih kolekcija, a prva na redu je ona s predznakom - večernja" izjavio je poznati hrvatski modni dizajner Ivan Alduk koji nas svojom novom modnom kampanjom za sezonu jesen/zima polako uvodi u modnu jesen. Alduk je nove modele odlučio predstaviti putem editorijala koji izvrsno dočarava lagani buntovnički stav, a djelo je fotografkinje Sanje Jagatić. Zaštitno lice je mlada Lana Klarić iz Talia agencije koja se po drugi put zaredom nalazi u toj ulozi za ovaj poznati modni brand, a za beauty dio je zadužen vrijedni tim ruku iz Marcela studija.
"Mislim da javnost i naše klijentice nisu očekivale ovakvu modnu kampanju, ali mi smo namjerno htjeli predstaviti nešto drukčije, neobično, nepretenciozno te staviti raskošne modele haljina u pomalo "madmaxovsku" scenografiju. Isto tako neki modeli haljina čak nisu do kraja ni vidljivi, ali za to uvijek pripremimo adekvatan lookbook koji prati kolekciju i kojeg ćemo uskoro predstaviti kako bi naše klijentice mogle vidjeti sve detalje novih modela haljina" objasnio je Ivan vizualne smjernice nove modne kampanje.
Neumorni hrvatski dizajner koji nas uvijek iznenadi svojim kontinuiranim stvaranjem, pa čak i ovu čudna vremena, ljeto je proveo radno te s prvim naznakama lošijeg vremena i dolaska jeseni predstavio svoju novu kolekciju večernjih, koktel i kratkih haljina u srebrnim, plavim, sivim i ljubičastim tonovima. Prepoznatljivo ženstvena, moderna i udobna estetika ovog brenda je dobila svoju novu epizodu u kojoj glavnu ulogu igraju efektne tkanine sa kožnim i mat ljuskicama, 3d čipka, brokat i cady tkanine sjajne teksture. Osim modela koji prate liniju tijela i stavljaju naglasak na struk koji je s godinama postao Aldukov prepoznatljivi detalj, novost su šire krojeni modeli stegnuti pojasom koji su izuzetno udobni i fluidni.
"Lagano osluškujem želje i potrebe svojih klijentica koje vrlo često žele spojiti udobnost i estetiku, a većina novih haljina iz kolekcije zadovoljava upravo te potrebe. Želja je bila napraviti nešto novo što nemamo u ponudi našeg dućana, a s obzirom da imamo preko 200tinjak modela, tim je izazov veći. Nove siluete, nove tkanine i poneki prepoznatljiv potpis mog dizajna su recept ove kolekcije koju smo početkom tjedna izložili u našem dućanu" dodao je Ivan uz napomenu da upravo startaju rad na drugom nastavku jesensko/zimske kolekcije.
Tekst / Fotografije: Press