Zagreb je i sinoć disao u pravom modnom ritmu, a da su ovakve manifestacije itekako važne i potrebne, potvrdilo je prepun Paviljon 9 na Zagrebačkom Velesajmu, brojna poznata lica modne i društvene scene Hrvatske te sjajne kolekcije domaćih i regionalnih dizajnera. Platforma Atelier Green Energy ponudila je još jedno uzbudljivo modno druženje, a posljednji, treći dan, predstavit će se unaesthetik, Martina Herak, M.Fiction, Morana Krklec i DeLight.
Drugu večer Ateliera otvorio je BiteMyStyle by Zoran Aragović, modnom revijom na kojoj je dominirala estetika kubizma i pop arta - sve ono što ovaj prepoznatljivi modni brand čini onakvim kakav jest. Inspiriran umjetnošću, Zoran je odlučio kombinirati apstraktnu estetiku i tako u sivilo jeseni i zime unijeti boje. Vrlo nosiva urbana kolekcija sadrži haljine, kapute, bluze, hlače, suknje i jakne te se uspješno igra s različitim tipovima tkanina, uzoraka i boja s upečatljivim i unikatnim detaljima.
JET LAG by Jasmina Arnautović predstavila je kolekciju pod imenom MANHATTAN, za jesen/zimu 022 koja je inspirirana New Yorkom, gradom koji nikad ne spava. U samom dizajnu prisutan je veliki utjecaj Art Decoa, a kolekcija je namijenjena svim djevojkama i ženama koje odlučno i energično koračaju svijetom te su, uz to, zaljubljenice u modu i u zanimljive modne kombinacije. Patchwork tehnikom spajanja različitih komada tkanine i kože, brokata, baršuna i jeansa osmišljeni su urbani odjevni predmeti, a posebno mjesto u kolekciji zauzimaju komadi izrađeni od kožnate čipke.
Anamarije Asanović se nakon dugo godina vratila na modnu scenu, a inspiraciju za najnoviju kolekciju pronašla je u ženi koja se, prije svega, dobro osjeća u svojoj koži, koja s ponosom nosi svoje obline i koja komade iz ove kolekcije može nositi na sastanku, a kasnije isto obučena može otići i na poslovnu večeru.
Lepršavi i ženstveni komadi klasičnih linija, omogućit će ženama da ih mogu nositi i kombinirati godinama, za razliku od prebrze mode koja se mijenja gotovo iz tjedna u tjedan. “I ja sam majka koja mora izmisliti outfit koji će funkcionirati od jutra do sutra i to mi je bila glavna inspiracija u osmišljavanju nove kolekcije. I dalje su to ženstvene linije i klasični komadi, s idejom da se jedan komad odjeće može nositi godinama, a ne iz tjedna u tjedan, kako je u današnjoj prebrzoj modi. Ono što je za mene bilo uistinu posebno je doći ovdje sa svojim djetetom i zajedno se s njom nakloniti publici nakon revije“, poručila je Anamarija Asanović.
Srpski dizajner Igor Todorović godinama je u modnom svijetu, ne samo kao dizajner već kao i modni urednik te stilist. Na Atelier je stigao kao predstavnik Beograd Fashion Weeka, s kolekcijom posvećenoj ženama, pod nazivom VIGOR. Ova riječ u prijevodu znači energija, entuzijazam i napor, sve ono što je sastavni dio jednog modnog procesa. “Nakon ovih godina koje su, nadam se iza nas, sa svim različitim pandemijama, htio bih da moda bude tema i zato i riječ VIGOR.
Kolekcija je zapravo jedan homage onome što mi radimo u atelijeru godinama unazad. Tkanine koje koristimo za kolekcije i sama izrada kolekcija su na najvećem nivou kvalitete, a to nam je iznimno važno“, izjavio je Igor Todorović.
Posljednji je na scenu izašao Ivica Skoko koji je dugi niz rada i djelovanja na modnoj sceni obilježio i svojevrsnim novim početkom. Nakon cjelogodišnje mini turneje, Ivica se vratio u Zagreb s kolekcijom koja sadrži elemente gotike, drame, punka i rocka. Prikazana kolekcija bila je nadasve dramatična i ženstvena te izrađena od vrhunskih tkanina poput brokata, čipke, svile, s jako puno ručnog rada. Kroz cijelu kolekciju provlači se rekonstrukcija, a prevladavale su crne haljine i elementi zlatnog i srebrnog. “Neke haljine su se radile i po sedam dana, a u kolekciju sam ubacio par odjevnih predmeta koje nisam dugo prakticirao raditi. Opet sam se zabavio konstrukcijom i detaljima, za razliku od prošle kolekcije koja je bila puno čišća. Vratio sam se panku, rocku, gotici i drami“, izjavio je Ivica Skoko.
Posljednji dan svoje će kolekcije predstaviti unaesthetik, Martina Herak, M.Fiction, predstavnice Ljubljana Fashion Weeka, Morana Krklec i DeLight.
Partneri drugog izdanja Atelier Green Energy su Pernod Ricard Hrvatska, Geopower grupa, Cotril, Salon Premium, Profokus, Tvornica zdrave hrane, Auto Gašparić, De Longhi, L'Adria i Stega Tisak.
Tekst: Press
Fotografije: Marko Dukić i Goran Čižmešija