Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Vratio se kralj hrvatskih Panettonea Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 28. studenog 2022. god. u 18:39

panetone2811

Božanstvo blagdana zvano Panettone kuca na vrata naših domova. Simbol blagdana korijene vuče iz Rimskog carstva. Nastao je na području Milana u Italiji. Stoljećima kao slastica obilježava božićne blagdane, a koju su prihvatili narodi Europe, ali i Amerika i Australije. Onaj Kroštulin posljednjih godina slovi za najbolji hrvatski. Ove godine uz već tradicionalne okuse, dolazi novi u okusu bajadere koji oduševljava na prvu.

Opširnije...

Zadar postaje središnje mjesto Dana Mediterana! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 24. studenog 2022. god. u 14:20

mediteran1711

Mediteran je zasigurno jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za život. Brojne su prednosti života na ovom komadiću Zemlje. Mediteran čine brojne prirodne ljepote, to je jedno od najnaseljenijih i najrazvijenijih područja, a priobalje krasi i iznimno plodna zemlja. Srećom, upravo na tom području nalazi se i Lijepa Naša pa stoga je red da proslavimo i Međunarodni dan Mediterana.

Opširnije...

Prva GAMING / WEB3 & METAVERSE konferencija u Hrvatskoj Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 24. studenog 2022. god. u 13:45

prva2411

Još samo nekoliko dana dijeli nas od GAME CHANGER konferencije. Ovo je prva poslovna konferencija koja iz kuta gaminga pokriva development, web3, eCommerce, animaciju, digital dizajn, AI & big data, blockchain, kriptovalute, cyber sigurnost i bullying, NFT kao i mnoge druge teme te aktualne trendove. Razgovarat će se o krizi na kripto sceni, vraća li se priča o metaverzumu budućnosti u gaming, kakvi su NFT trendovi, kakvo izgleda gaming budućnost, i još mnogo toga što će otvoriti nove poglede na industrije budućnosti, a sve to kroz panele i prezentacije u 5 dvorana.

Opširnije...

Tisuću mladih u Rijeci i Zagrebu plesalo u istom ritmu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 24. studenog 2022. god. u 13:18

bsh1711221

Rijeka i Zagreb plesali su u istom ritmu. Američka DJ legenda Stacey Pullen sjajnim setovima u dva hrvatska grada obilježio je devet godina vrhunskih evenata hrvatskog glazbenog brenda BSH. Zagrebački klub Peti kupe bio je premalen za sve one koji su htjeli poslušati zašto je upravo ovaj DJ jedan od pokretača techno glazbe u svijetu. Njemu su se pridružili Marko Nastić, regionalna zvijezda sa zavidnom svjetskom karijerom, te domaće snage Alado Morro te Pablo Panda. Petu kupe je zavidnom produkcijom potvrdio da je pravo klupsko osvježenje na zagrebačkoj sceni. Urbani zvuk je definitivno ono čega u Zagrebu nedostaje, a upravo je BSH predvodnik svjetskih trendova u Hrvatskoj.

Opširnije...

Zdravko Čolić pred Zagrepčane će izaći dvije večeri zaredom Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 18. studenog 2022. god. u 17:32

colic1511

Svega nekoliko tjedana od najavljenog velikog zagrebačkog koncerta Zdravka Čolića i simfonijskog orkestra bilo je dovoljno da Zagrepčani pokažu koliko su se u protekle četiri godine, koliko je prošlo od zadnjeg koncerta, zaželjeli ovog glazbenog velikana, ujedno i jedne od najvećih regionalnih zvijezda. Najavljeni koncert za 26. prosinac ovih je dana rasprodan, a zbog velikog interesa publike, koncert je najavljen i za sutradan, 27. prosinca.

Opširnije...

Stranica 1 od 387

Najave događanja