Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Novi Old Pilot's Art Edition seli nas u afričku prašumu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 06. prosinca 2021. god. u 13:56

gin0612

Art Edition suradnja Old Pilot's dua - Hrvoja Bušića i Tomislava Anadolca - s poznatim hrvatskim umjetnicima, koji osmišljavaju kreativne vizuale za njihov svjetski nagrađivan gin, ove godine spojila ih je s Lunarom, odnosno Slavenom Kosanovićem, jednim od najcjenjenijih umjetnika u Hrvatskoj. Dosadašnje Art Edition izdanje krasile su ilustracije multidisciplinarne umjetnice Marine Mesar, poznatije pod nazivom OKO. Pod njezinom bezgraničnom maštom etiketa Old Pilot's gina osvanula je u prepoznatljivim OKO vizualima aviona s perjem i čovjekolikim pticama. Art Edition Old Pilot's serija ograničena je, kolekcionarska i must-have za svakog istinskog hedonista i gurmana, a idealna je kao poklon za rođendan, Božić ili ostale važne, ali i one manje važne prigode.

Opširnije...

Iron Maiden najavili novi datum koncerta u Zagrebu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 02. prosinca 2021. god. u 08:27

iron0212

IRON MAIDEN najavljuje nastavak europskog dijela turneje Legacy Of The Beast 2022, a na listu već potvrđenih nastupa dodano je još šest gradova, uključujući i Arenu Zagreb gdje će zasvirati 22. svibnja 2022. godine. Ulaznice kreću u prodaju 6. prosinca u 10 sati te će se moći kupiti putem sustava Eventim. Kao i uvijek do sad, za članove fan kluba Iron Maiden održat će se ekskluzivna pretprodaja, a potvrđen je i nastup benda Lord Of The Lost.

Opširnije...

Krenula prodaja ulaznica za festival ULTRA Europe Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 02. prosinca 2021. god. u 08:13

ultra0212

Vijest o povratku najvećeg svjetskog glazbenog festivala u Hrvatsku, odjeknula je prošlog tjedna hrvatskim, regionalnim i međunarodnim medijima, a sudeći prema prvim reakcijama i velikom interesu koji je zabilježen na svim društvenim kanalima festivala, obožavatelji su jedva dočekali povratak svog omiljenog destinacijskog festivala. Dugoočekivano osmo izdanje festivala ULTRA Europe održat će se na stadionu Park Mladeži u Splitu, od 8. do 10. srpnja 2022., a ograničeni broj TIER 1 ulaznica od danas kreće u prodaju.

Opširnije...

Spojimo hrvatska srca za sretnije blagdane! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 25. studenog 2021. god. u 11:26

hrvat2511

Vrijeme blagdana u svima nama budi posebne emocije. Zaklada "Hrvatska za djecu" ovogodišnju akciju Spojimo hrvatska srca posvećuje mališanima u udomiteljskim obiteljima. Jedan dar za jedan osmijeh slogan je akcije koja će po drugi put zaredom u predbožićno vrijeme ujediniti Hrvatsku. Ovoj humanitarnoj priči možete se priključiti već danas te donirati jedan poklon koji će ovaj Božić učiniti zaista posebnim.

Opširnije...

Festival ULTRA Europe vraća se u Hrvatsku Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 22. studenog 2021. god. u 14:10

ultra2211

Organizatori festivala ULTRA Europe od danas mogu i službeno potvrditi da se najveće, najiščekivanije i najvažnije međunarodno događanje u Hrvatskoj vraća u Split! Da se nešto sprema dalo se naslutiti već u petak, kada se na društvenim kanalima pojavio kratki video teaser, koji je bez puno riječi najavio ono što Ultranauti čekaju već mjesecima - napokon je došao trenutak da se najsjajnija zvijezda hrvatske zabavne i glazbene industrije ponovno vrati tamo gdje joj je i mjesto - na najljepšu ljetnu pozornicu, u samom srcu Dalmacije. Split će biti domaćin osmog izdanja jedinstvenog festivala, koji će se održati od 8. do 10. srpnja 2022. godine, na Parku Mladeži, nakon čega slijedi destinacijsko glazbeno putovanje i odlazak na Brač, Hvar i Vis.

Opširnije...

Stranica 1 od 368

Najave događanja