ultra1606241

Povijesni prostori Dioklecijanove palače svjedočili su svečanom obilježavanju i najavi desetog izdanja najvećeg glazbenog festivala na ovim prostorima, festivala kojega mnogi zovu Olimpijskim igrama u glazbi. Od 2013. godine pa sve do danas, festival ULTRA Europe u Splitu postao je generator brojnih pozitivnih promjena, okupljajući preko 1,3 milijuna zaljubljenika u glazbu iz cijelog svijeta. Split je živio i rastao zajedno s festivalom, a nakon prvog desetljeća, postao je prava globalna glazbena destinacija. Od 12. do 14. srpnja, na stadionu Park Mladeži, očekuje nas jubilarno izdanje koje donosi još više neponovljivih doživljaja i glazbene ekstaze.

ULTRA Worldwide je sa svojim događanjima prisutan u najvećim i najpoznatijim svjetskim metropolama i na svim kontinentima, u čijem se društvu etablirao i Split, koji predstavljala cijelu Europu. Jedan od razloga zašto je baš Split, kao tranzitni grad, 2013. odabran kao domaćin je rezultat vizije organizatora, tvrtke MPG Live, koja je prepoznala sve njegove potencijale, a čemu danas i svjedočimo - Split je postao nezaobilazna svjetska destinacijska atrakcija.

“Vjerovao sam da Dalmacija, Split i Hrvatska imaju puno potencijala, a ULTRA Europe bila je idealna pozornica za njihovu prezentaciju svijetu. Ususret novom ciklusu, mogu potvrditi da da poduzimamo sve korake kako bi festival dosegao svoj puni kapacitet i da i dalje težimo kvaliteti na svim razinama. Koliko god su dosadašnje brojke impresivne, taj kapacitet je još puno veći te vjerujemo da ćemo doći do 180.000 gostiju u narednih pet godina. Sretan sam i ponosan jer je lokalna zajednica prepoznala važnost festivala te da smo jedan od pokretača i motivatora da i sami krenu u svoje poduzetničke pothvate” poručio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live.

Uz poziv na ovogodišnje jubilarno izdanje i najavu iznenađenja, organizatori su istaknuli usporedbu u brojkama u odnosu na prvu godinu festivala u Hrvatskoj. Festival je do sada pridonio s više od 100 milijuna eura u proračun Republike Hrvatske, a više je od 500 milijuna eura fiskalizirano. Prve godine festivala planiran je posjet 75.000 gostiju, a danas ih je 150.000. Prve godine uloženo je 3,5 milijuna eura, a danas je to brojka od 12,5 milijuna eura. Prosječna potrošnja po gostu 2013. je bila 78 eura, a danas ona iznosi 340 eura po gostu. 89.000 noćenja ostvareno je 2013., a danas je to 280.000 noćenja . Potvrda je to smjera u kojemu grada Split kontinuirano ide s ciljem da postane vodeći grad na obali.

Festival ULTRA Europe predstavlja krunski dragulj u promociji Splita i Splitsko-dalmatinske županije kao prestižne turističke destinacije. Kao jedan od najprestižnijih glazbenih festivala na svijetu, ovaj spektakularni događaj ne samo da pulsira nevjerojatnom energijom, već i osvjetljava sve aspekte bogate kulturne baštine, prirodnih ljepota i jedinstvenih atrakcija regije.

“Nakon deset upornih godina truda, unatoč svim unutarnjim i vanjskim izazovima, festival je ostvario impresivne brojke, ali bih istaknuo ovdje i sve indirektne utjecaje jer je ULTRA Europe jedan od najznačajnijih elemenata vidljivosti Hrvatske u svijetu. Zbog toga smo iznimno zahvalni organizatoru i svima koji su popratili ovu manifestaciju kroz sve ove godine. Splitsko-dalmatinska županija je godinama uz festival, zajedno sa Turističkom zajednicom i svim službama koje sudjeluju u samom festivalu i to ćemo nastaviti biti i dalje, svjesni važnosti ovog festivala i promidžbe na globalnoj razini”, izjavio je Stipe Čogelja, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije.

Eksponiranost koju festival donosi, značajno podižu globalnu prepoznatljivost Splita i okolnih područja, utvrđujući njihov status kao nezaobilaznih destinacija za sve ljubitelje putovanja. Kroz sinergiju glazbe, zabave i turizma, ULTRA Europe neizbrisivo utiskuje Split i Splitsko-dalmatinsku županiju na kartu najpoželjnijih svjetskih destinacija, obogaćujući lokalnu zajednicu i potičući održivi razvoj turizma na višoj razini.

“Tijekom 10 godina ULTRA Europe je Split, ali i Hrvatsku u cjelini pozicionirao kao nezaobilazne destinacije među mladim ljubiteljima putovanja i dobre glazbe. Drago nam je što ćemo i ove godine ugostiti brojne posjetitelje iz preko 140 zemalja svijeta, koji su samo lani na području Splitsko-dalmatinske županije ostvarili preko 200 tisuća noćenja. Velik je to doprinos ukupnim rezultatima hrvatskog turizma, ali i gospodarstva u cjelini, a na nama je da našim gostima omogućimo nezaboravno iskustvo zabave i boravka u rangu premium destinacije, što Hrvatska svakako jest“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

“Split nekoliko dana u srpnju, već deset godina, živi u ritmu ULTRE. Grad je sa svojim gradskim tvrtkama spreman odgovoriti na potrebe koje donosi organizacija ovako velikog događaja. ULTRA je, zbog dominantno pozitivnih turističkih, promotivnih i ekonomskih učinaka, svrstana u događaj od posebnog interesa za Grad Split. Cilj nam je s organizatorom i nadležnim službama osigurati najviše organizacijske standarde, prvenstveno u smislu sigurnosti za sve sudionike i građane, te održavanja reda i što nesmetanijeg života građana. Zato poruka svima da uživaju i vesele se, uvažavajući komunalni red, lokalnu kulturu i kulturno-povijesne vrijednosti grada domaćina. Čestitamo 10. rođendan festivala, organizatorima želimo puno uspjeha, a svim posjetiteljima dobru zabavu i ugodan boravak u Splitu”, izjavio je Antonio Kuzmanić, zamjenik gradonačelnika Splita.

Da je festival ULTRA Europe svoj pozitivan trag ostavio i na razvoj gospodarstva i turizma u Republici Hrvatskoj, govore podaci Hrvatske gospodarske komore. U posljednjih deset godina Splitsko-dalmatinska županija bilježi rast od 55% u noćenjima i 76% u dolascima, dok je samo Grad Split svoje rezultate povećao 3 puta, od skoro milijun noćenja 2013. godine, do skoro 3 milijuna noćenja u prošloj godini. Splitsko dalmatinska županija danas je bogatija za 121% u broju hotela i za 129% u broju registriranih apartmana. Županija je u 2013. godini imala 3 hotela s 5* i 51 hotel s 4*, a danas je to 14 hotela s 5* i 121 hotel s 4*.

“Festival ULTRA Europe u Splitu promijenio je naličje splitskog gospodarstva, i pokrenuo lavinu, koja do danas bilježi rekorde iz godine u godinu, ne računajući doba pandemije. Bitno je naglasiti da su gosti Ultre iz 2013. već ozbiljni poslovni i obiteljski ljudi koji su zadovoljni svojim tadašnjim domaćinima ponovno posjetili našu destinaciju i preporučili je svojim krugovima poznanstava. Ovaj efekt ponavlja se sada već deset godina, i naglašava važnost sretnog trokuta svake destinacije, sretni građani, sretni poduzetnici i sretni turisti“, dodao je Joze Tomaš, predstavnik Županijske komore Split.

“U prvih pet godina ovog desetljeća udvostručili smo naš promet. Doprinos je to čitave destinacije, a ono što je bitno istaknuti je da su ljubitelji ULTRE, osim što u došli kao posjetitelji festivala uživati u ovoj glazbenoj atrakciji, kontinuirano širili dobar glas o samoj destinaciji i to je ono što je najvrijednije. More mladih gostiju koji su nam godinama kasnije vjerni. Zračna luka Split učinkovito surađuje s festivalom od samih početaka i ove ćemo godine u tri ključna tjedna imati oko 1800 zrakoplova što je otprilike pola milijuna putnika. Prvih deset godina je iza nas, a nadam se da ćemo i za drugih deset biti na istom mjestu”, istaknuo je Pero Bilas, pomoćnik direktora Zračne luke Split.

I ove se godine očekuje preko 150.000 posjetitelja iz 120 različitih zemalja. Do sad je najavljeno 40 svjetskih glazbenika, od koji će 12 prvi će put u povijesti zabavljati sve najvjernije Ultranaute, a sveukupno će, kroz 7 dana, zasvirati njih 200. Na Parku Mladeži obožavatelji će moći uživati u nastupima na tri različite pozornice. Prva je grandiozna glavna pozornica stage od 80 metara dužine i 20 metara visine, ali i omiljeni Resistance stage kapaciteta od 8 do 10 tisuća ljudi, UMF stage i Oasis. U prodaju kreće i ograničena količina jednodnodnevnih festivalskih ulaznica koje će se moći osigurati po cijeni od 69 eura, na svim prodajnim mjestima TISAK MEDIA kao i putem Entria. “Osim važnosti presjeka glazbene elite na festivalu, njegova vrijednost očituje se i u Republici Hrvatskoj koja je već desetu godinu za redom zemlja domaćin. Upravo je zato strategija prilagodbe ulaznica dio nacionalne kampanje s diskontnim cijenama za hrvatske građane. Za desetu je obljetnicu, što nam je posebno zadovoljstvo istaknuti, podrška hrvatskih građana veća nego ikad” dodao je Alek El-Kazal, projektni direktor festivala ULTRA Europe.

Organizatori su potvrdili i novu suradnju i partnerstvo s brendom Becks. “Beck's je već dugi niz godina prisutan na europskoj glazbenoj sceni te je zaista integrirao glazbu u svoj identitet. Svijet elektronske glazbe energičan je, autentičan i slobodan, a Ultra Europe festival kroz godine se etablirao kao jedan od publici omiljenih festivala na našem području. Beck’s je ove godine po prvi put službeni pivski sponzor festivala ULTRA Europe, ali sigurni smo da ćemo zajedno stvoriti jedinstveno glazbeno iskustvo koje će rezonirati s publikom” izjavila je Ema Dragojević, Senior Manager for Premium&Beyond Beer.

Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.

Tekst: Press
Fotografije: PR

PODJELITE ČLANAK!
Pin It

FOTO: DALMACIJA

Oglašavanje - Reklama

FOTO: ZAGREB

Oglašavanje - Reklama

FACEBOOK

PREPORUKA ZA ČITANJE

Pretraživanje

Kontakti

PartyHR, Vaša party zona! Portal PartyHR posvećen je mnogim stvarima koje čine zabavu, o ljudima koji ju stvaraju i atmosferi koja ju prati.

U današnje vrijeme teško da se netko može zamisliti bez izlazaka, pa bili oni fini, burni, dnevni ili noćni, sve je to postalo kao jedan opijum koji danas ljude opušta i stvara im užitak.

Kontaktirajte nas:
Press služba: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Uredništvo: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Foto služba: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Marketing: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Marketing  Impressum  Uvjeti korištenja  Kontakt

FOTO: ZAGREB

FOTO: ISTRA

FOTO: OSTALO